Don’t Ever Meet A Stranger On The Internet (Horror Story)



Support Me(Patreon) : https://www.patreon.com/wansee
Merch : https://teespring.com/stores/wansee-merch
this is a scary & creepy & horror animation

Animation by Anicter

If you have personal true story of yours, please send it through
email: wanseestudio@gmail.com

Listen to K-pop music sponsored by me! (Double GJ) :

#horrorstoyanimated #horrorstory #scarystory #animation

source

29 Comments
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Add your review
  1. Okay, but why would you write something like that on the internet and expect strangers to truly care about you? Most will just say anything or even say something rude or mean. If you feel suicidal, you need to go to close friends and family and seek professional help.

  2. i remember you animating this a while ago lol

  3. You hear that kids? Never ever meet any one on the internet if you feeling sad or depressed talk about it to your family learn to love yourself

  4. What a dick. He went back on his word after he said not to call the cops

  5. I just had a mental breakdown and this is my current coping mechanism that's why I'm here, thank you

  6. Only when you're at the edge of dying, Will you find the urge to live.

  7. The sound the punch was kinda sus

  8. Bruh- I get venting but like imagine writing“I want to commit suicide” on the Internet. And then this random guy says “come to my house I will make you want to live” and you go there? No shit you almost died.

  9. They weirdo kept his promise: he made the other guy want to live

  10. Im scared of those names 😰😰😰😰

  11. To appreciate life, one must know the fear of death and fear of leaving your loved ones behind.

  12. Well, he ain't wrong. Sometimes all it takes is a life threatening situation for someone to appreciate their life and to treasure it.

  13. The fact that everyone here are strangers to each other is creepy.😂

  14. He sacrificed his life trying to change people's mind about them wanting to live…The method he uses can make him look a psycho but he acted like a criminal only for these people to know and understand the meaning of life….😂😂😂😂

  15. The fact that the bad guy’s name was Blah. It made me giggle.

  16. Damn he helped people but in a weird and pretty stupid way

  17. Rm if he hears armys saying they want to die:

  18. This guys kinda smart 😭😂😂😂

  19. Little jerry over here’s in some trouble

  20. they both wanted to die ig

  21. I would be like: "make it painless"

    Leave a reply

    twelve − eight =

    Roots Entertainment Hub
    Logo
    Enable registration in settings - general